ANUNȚ – ORGANIZARE CONCURS – OCUPAREA FUNCȚIILOR PUBLICE DE EXECUȚIE VACANTE

Documente anexate:


ANUNȚ – ORGANIZARE CONCURS – OCUPAREA FUNCȚIILOR PUBLICE DE EXECUȚIE VACANTE

Primăria comunei Șagu, organizează concurs pentru ocuparea următoarelor funcţii publice de execuție vacante:

  • funcţia publică de execuție vacantă de INSPECTOR, clasa I, grad profesional DEBUTANT, din cadrul Compartimentului Agricol, Urbanism și Resurse umane,

  • funcția publică de execție vacantă de REFERENT, clasa I, grad profesional DEBUTANT, din cadrul Compartimentului Taxe și Impozite,

Condiții specifice:

  1. Pentru funcţia publică vacantă de INSPECTOR, clasa I, grad profesional DEBUTANT, din cadrul Compartimentului Agricol, Urbanism și Resurse umane:

  • studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licenţă;

  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice nu este necesară;

  1. pentru funcţia publică vacantă de REFERENT, clasa I, grad profesional DEBUTANT, din cadrul Compartimentului Taxe și Impozite,

  • studii medii absolvite cu diplomă;

  • vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice nu este necesară;

Concursul se organizează la sediul Primăriei comunei Șagu, județul Arad astfel:

  • în data de 11.02.2019, ora 10.00, proba scrisă;

  • în data de 13.02.2019, ora 14.00, interviul.

Data limită de depunere a dosarelor este 31.01.2019, orele 16.00, la sediul Primăriei comunei Șagu, județul Arad.

Bibliografia, precum și relații suplimentare se pot obține de la sediul Primăriei Șagu, județul Arad, din comuna Sagu, nr. 219, județul Arad sau la tel. 0257/418101. Persoana de contact este domnul Goronea Cristian inspector în cadrul aparatului de specialitate al Primarului comunei Șagu, județul Arad”.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support