“Primăria comunei Șagu, județul Arad organizează concurs pentru ocuparea următoarelor posturi contractuale:
-
POSTUL VACANT – 1 (unu) post de conducere pe perioadă nedeterminată de Șef serviciu, din cadrul Căminului de bătrâni Cruceni, județul Arad
-
POSTUL VACANT – 1 (unu) post de execuție pe perioadă nedeterminată de Asistent medical (având și atribuții de nursing), din cadrul Compartimentului Asistență medicală al Căminului de bătrâni Cruceni, județul Arad
-
POSTUL VACANT – 1 (unu) post de execuție pe perioadă nedeterminată de Asistent social, din cadrul Compartimentului de Asistență socială al Căminului de bătrâni Cruceni, județul Arad
-
POSTUL VACANT – 1 (unu) post de execuție pe perioadă nedeterminată de Referent debutant, din cadrul Compartimentului Financiar-Contabil al Căminului de bătrâni Cruceni, județul Arad
Condiții specifice:
Condiții speciale necesare pentru ocuparea posturilor scoase la concurs:
-
Șef serviciu
– absolvenţi cu diplomă de învăţământ superior în domeniul psihologie, asistență socială și sociologie, cu vechime de minimum 2 ani în domeniul serviciilor sociale, sau absolvenți cu diplomă de licență ai învățământului superior în domeniul juridic, medical, economic și al științelor administrative, cu experiență de minimum 5 ani în domeniul serviciilor sociale
B. Asistent social – Compartiment asistență socială
– absolvent cu diplomă de învățământ
superior în domeniul asistență socială
– vechime necesară 5 ani
– cunostinte operare calculator Windows, Microsoft Office, absolvite cu diplomă
C. Asistent medical având și atribuții de nursing – Compartiment asistență medicală
– absolvent de studii medii sau postliceale în domeniul / specialitatea asistent medical generalist
– certificat de membru în Ordinul Asistenților Medicali Generaliști Moașelor și Asistenților Medicali din România
– asigurare de malpraxis.
– vechime în muncă – 5 ani
D. Referent debutant – Compartiment Financiar-economic
– studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice nu este necesară;
– cunostinte operare calculator dovedite prin adeverință / atestat / certificat/ diplomă
Concursul se organizează la sediul Primăriei comunei Șagu, astfel:
-
în data de 25.03.2019, ora 10.00, proba scrisă;
-
în data de 27.03.2019, ora 10.00, interviul.
Data limită de depunere a dosarelor este 15.03.2019, orele 13.00, la sediul Primăriei comunei Șagu, județul Arad.
Bibliografia precum și relații suplimentare se pot obține de la sediul Primăriei Șagu, din comuna Șagu, nr. 219, județul Arad sau la tel. 0257/418101, 0733/700360. Persoana de contact este doamna Buza Cristina.”