Anunț – organizare concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuție temporar vacantă de: 1. Inspector, clasa I, grad profesional superior – din cadrul Compartimentului Agricol și Urbanism

Primăria comunei Șagu, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuție temporar vacantă de:

  1. Inspector, clasa I, grad profesional superior – din cadrul Compartimentului Agricol și Urbanism

Condiții specifice:

– candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ condiţiile prevăzute de art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;

– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, domeniul de licență agricol, topometrie-cadastru, juridic, administrație publică;

– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani;

Concursul de organizează la sediul Primăriei comunei Șagu, astfel:

  • proba scrisă: în data de 10 decembrie 2021, ora 1000;

  • proba interviu: în termen de 5 zile lucrătoare de la data probei scrise;

Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei comunei Șagu, județul Arad, în termen de 8 zile de la data publicării anunțului, respectiv până la data de 02.12.2021, ora 12.00, la sediul Primăriei comunei Șagu, județul Arad. Selecția dosarelor: în termen de 24 de ore de la ultima zi de depunere a dosarelor.

Bibliografia necesară pentru susţinerea concursului se gasește afișată pe site-ul Primăriei Comunei Șagu, Județ Arad.

Persoana de contact pentru relaţii suplimentare este doamna Bogdan Felicia:

Număr de telefon: 0257 – 418101,

Fax: 0257-418323,

Email: contact@primariasagu.ro,

Adresă: Primăria Comunei Sagu, loc. Sagu, nr. 219, judet Arad


Bibliografie agricol.pdf

Acte necesare înscrierii la concurs.pdf

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support