“Primăria comunei Șagu, organizează concurs pentru ocuparea funcţiei publice de execuție temporar vacantă de:
-
Inspector, clasa I, grad profesional superior – din cadrul Compartimentului Agricol și Urbanism
Condiții specifice:
– candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ condiţiile prevăzute de art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ;
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, domeniul de licență agricol, topometrie-cadastru, juridic, administrație publică;
– vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice: minimum 7 ani;
Concursul de organizează la sediul Primăriei comunei Șagu, astfel:
-
proba scrisă: în data de 10 decembrie 2021, ora 1000;
-
proba interviu: în termen de 5 zile lucrătoare de la data probei scrise;
Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei comunei Șagu, județul Arad, în termen de 8 zile de la data publicării anunțului, respectiv până la data de 02.12.2021, ora 12.00, la sediul Primăriei comunei Șagu, județul Arad. Selecția dosarelor: în termen de 24 de ore de la ultima zi de depunere a dosarelor.
Bibliografia necesară pentru susţinerea concursului se gasește afișată pe site-ul Primăriei Comunei Șagu, Județ Arad.
Persoana de contact pentru relaţii suplimentare este doamna Bogdan Felicia:
Număr de telefon: 0257 – 418101,
Fax: 0257-418323,
Email: contact@primariasagu.ro,
Adresă: Primăria Comunei Sagu, loc. Sagu, nr. 219, judet Arad”
Acte necesare înscrierii la concurs.pdf