TERMEN: 20 zile calendaristice până la data limită de depunere a ofertelor
-
Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Comuna Șagu, cu sediul în comuna Șagu, sat Șagu, Strada Principală, nr. 219, județul Arad, telefon 0257.418.101, e-mail: contact@primariasagu.ro, cod fiscal 3519585.
2. Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat:
– teren intravilan, în suprafață de 5.000 mp, situat în sat Șagu, comuna Șagu FN, înscris în CF 309327 Șagu, aparținând domeniului public al Comunei Șagu, în vederea construirii obiectivului „Spațiu depozitare cu o platformă pavata, un magazin de prezentare”, conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Șagu nr. 87/21.10.2025 și temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019.
3. Informații privind documentația de atribuire:
– se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
– la cerere, de la sediul instituției, Compartimentul Achiziții Publice.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
– Compartimentul Achiziții Publice din cadrul Comunei Șagu, sat Șagu, comuna Șagu, Str. Principală nr. 219, județul Arad.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul: Dacă se ridică de la sediul instituției:
– 300 lei/exemplar, suma se achită numerar la Casieria Comunei Șagu sau prin ordin de plată în contul RO26TREZ02121180250XXXX, deschis la Trezoreria Arad, cod fiscal 3519585.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor: 19.11.2025, ora 12.00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 27.11.2025, ora 12.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Comuna Șagu, sat Șagu, comuna Șagu, Str. Principală nr. 219, județul Arad, Compartimentul Registratură.
4.3. Numărul de exemplare în care treuie depusă fiecare ofertă:
– într-un singur exemplar original, în plic sigilat și închis.
-
Data și locul la care se va desfășură sedința publică de deschidere a ofertelor:
03.12.2025, ora 10.00, Comuna Șagu, sat Șagu, comuna Șagu, Str. Principală nr. 219, județul Arad.
-
Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței:
Secția de Contencios Administrativ și Fiscal a Tribunalului Arad, Arad, Bd. Vasile Milea nr. 2, județul Arad, telefon 0374.491.086, fax 0257.251.700, e-mail: jd-arad@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instanțele abilitate, în vederea publicării: 05.11.2025.
