ANUNȚ
ÎNCEPÂND CU DATA DE 24.10.2025 SE PREIAU CERERI ÎN VEDEREA ÎNTOCMIRII DOSARULUI DE ACORDARE A AJUTORULUI DE ÎNCĂLZIRE
în conformitate cu prevederile art. 14 alin. 1-7 din OUG nr. 70/2011 privind măsurile de protecție socială în perioada sezonului rece, cu modificările și completările ulterioare.
Formularele de cerere şi declaraţie pe propria răspundere se depun împreună cu documentele doveditoare la Compartimentul Asistență Socială din cadrul Primăriei comunei Șagu, începând cu data de 24 OCTOMBRIE 2025,
în zilele de LUNI, MIERCURI și VINERI între orele 9:00-12:00.
DOCUMENTE NECESARE ÎN VEDEREA DEPUNERII DOSARULUI DE ACORDARE A AJUTORULUI DE ÎNCĂLZIRE:
-
CĂRȚILE DE IDENTITATE A TUTUROR MEMBRILOR FAMILIEI/ PERSOANELOR CARE LOCUIESC ÎN CASĂ ÎMPREUNĂ CU FAMILIA;
-
CERTIFICATE DE NAȘTERE;
-
CERTIFICATE DE CĂSĂTORIE;
-
LIVRET DE FAMILIE;
-
DECLARAȚIE PRIVIND MEMBRII FAMILIEI;
-
CONTRACT IMOBIL SAU CONTRACT CHIRIE IMOBIL;
-
ADEVERINȚĂ DE SALARIU – (LUNA ANTERIOARĂ DEPUNERII CERERII);
-
CUPON ȘOMAJ, ALOCAȚIE DE STAT, PENSIE (LUNA SEPTEMBRIE), ALOCAȚIE DE SUSȚINERE, HANDICAP SAU ORICE ALT DREPT CU TITLU PERMANENT;
-
DECLARAȚIE CĂ NU DEȚINEȚI CONTURI BANCARE MAI MARI DE 3000 RON;
-
DECLARAȚIE PENTRU CEI CE AU VENITURI OCAZIONALE CU SUMA OBȚINUTĂ LUNAR DIN VENITURI OCAZIONALE;
-
ADEVERINȚĂ ȘCOALĂ;
-
ADEVERINȚĂ APIA;
-
ADEVERINȚĂ ARENDATOR CU SUMA ÎNCASATĂ ÎN ANUL 2025;
-
COPIA ULTIMEI FACTURI DE CURENT;
-
ADEVERINȚĂ DE LA PRIMĂRIA COMUNEI ȘAGU ÎN CARE SĂ FIE MENȚIONATE: SUPRAFAȚA DE TEREN INTRAVILAN ȘI EXTRAVILAN DEȚINUTĂ ȘI NUMĂRUL EFECTIV DE ANIMALE DEȚINUTE – compartimentul Agricol.
-
CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALĂ – compartimentul Taxe și Impozite;
Venitul mediu lunar pînă la care se acordă ajutorul de încălzire este de:
1386 lei /persoană în cazul FAMILIEI
2053 lei/persoana în cazul PERSOANEI SINGURE