Anunţ licitaţie pentru vânzarea DOAR DE BUNURI PRIVATE
TERMEN: 20 zile calendaristice până la data limită de depunere a ofertelor
1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Comuna Șagu, cu sediul in comuna Șagu, sat Șagu, nr. 219, județul Arad, cod poștal 317310, telefon 0257/418101, fax 0257/418323, e-mail: contact@primariasagu.ro, cod fiscal 3519585.
2. Informaţii generale privind obiectul vânzării, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie vândut:
4 parcele de teren, aparținând domeniului privat al comunei Sagu, judetul Arad, identificate astfel:
- teren in suprafata de 500 mp, situat in comuna Șagu, sat Șagu, nr 795, CF 300037, nr. cadastral 300037
- teren in suprafata de 500 mp, situat in comuna Șagu, sat Șagu, nr 794, CF 300036, nr. cadastral 300036
- teren in suprafata de 500 mp, situat in comuna Șagu, sat Șagu, nr 808, CF 300007, nr. cadastral 300007
- teren in suprafata de 500 mp, situat in comuna Șagu, sat Șagu, nr 765, CF 300108, nr. cadastral 300108
conform caiet de sarcini, HCL Sagu nr. 99/31.08.2023 și temeiului legal: O.U.G.57/03.07.2019.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
la cerere, de la sediul institutiei, Compartiment Achiziții publice.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Compartiment Achiziții publice din cadrul Comunei Șagu, comuna Șagu, sat Șagu, nr. 219, județul Arad.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar:
150 lei / exemplar; se achită numerar la casieria instituției.
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor: 09.01.2025, ora 10.00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 17.01.2025, ora 12.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Comuna Șagu, comuna Șagu, sat Șagu, nr. 219, județul Arad- registratura
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
într-un singur exemplar, în plic sigilat.
5. Data și locul la care se va desfășură sedința publică de deschidere a ofertelor:
21.01.2025 ora 10.00, Comuna Șagu, comuna Șagu, sat Șagu, nr. 219, județul Arad – Sala de sedinta.
6. Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Arad, Arad, B-dul V. Milea nr 2, județul Arad, telefon 0374.491.086, fax 0257.256.484 , e-mail: tr-arad-reg@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instanțele abilitate, în vederea publicării: 12.12.2024.