1. Informatii generale privind locatorul, in special denumirea, codul fiscal, adresa, numarul de telefon, telefax si/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Comuna Sagu cu sediul in localitatea Sagu, strada principala nr. 219, judetul Arad, telefon 0257/418101, fax 0257/418323, e-mail: contact@primariasagu.ro, cod fiscal 3519585.
2. Informatii generale privind obiectul inchirierii:
Imobil situat in comuna Sagu, nr. 228, judetul Arad, apartinand statului roman, cu destinatia locuinta, in suprafata totala de 1.440 mp, inscris in CF 619 Topografic 81, conform HCL nr. 126 din 10.11.2023 si temeiul legal OUG 57/2019.
3. Acte necesare in vederea intocmirii dosarului:
3.1. Cerere tip (de la registratură)
3.2. Declarație notarială solicitant, soț (soție), copii și /sau alte persoane care se află în întreținerea titularului din care sa rezulte :
– Nu este căsătorit (unde este cazul);
– Nu dețin și nu au deținut o altă locuință în proprietate, coproprietate o locuinţă, inclusiv casă de vacanţă (cotă parte peste 50%) ;
– Nu sunt beneficiarii unei locuințe cu chirie proprietate de stat, proprietate a unității administrativ-teritoriale sau a unității în care-și desfățoara activitatea, pe raza comunei Șagu, județul Arad;
– Din declaratia notarială să rezulte statutul de tolerați/chiriași, să fie menționată suprafața locuibilă în care stau solicitantul (cu soțul/soția și copii-unde este cazul), numărul de persoane cu care conviețuiesc, la care se va anexa schița apartamentului cu hașurarea suprafeței locuite de solicitant;
3.3. Copie a contractului de închiriere deținut de solicitant (unde este cazul), legalizată și înregistrată la organele fiscale teritoriale din care să rezulte în clar parțile contractante (solicitant –proprietar), apartamentul închiriat (adresa), suprafața închiriată, la care se va anexa schița corespunzatoare cu suprafața locuibilă hașurată;
3.4 Copie a contractului de comodat legalizată (unde este cazul), din care să rezulte părțile, imobilul în care locuiește solicitantul, suprafața locuibilă, la care se va anexa schița corespunzatoare cu suprafata locuibilă hasurată;
3.5. Copii de pe certificatul de naștere și cartea de identitate soț/soție din care cea a solicitantului legalizată;
3.6. Copii de pe certificatul de căsatorie, naștere soț/sotie, copii (unde este cazul);
3.7 Acte medicale din care sa rezulte că solicitantul, un alt membru al familiei solicitantului (sot, /sotie, copii), sau aflat în intreținerea acestuia, necesită, conform prevederilor O.G. nr.40/1999, insotitor, sau o camera în plus (unde este cazul). Mentiunea se va face în clar de către medic (diagnostic și necesitatea unei camere în plus);
3. 8. Acte studii solicitant (sunt luate în considerare studiile atestate prin diploma de absolvire);
3. 9. Adeverință salariat soț/soție solicitant cu salariul net pe ultimile 12 luni;
3.10. Alte acte pentru situații locative sau sociale deosebite – ex: tineri proveniți din casele de ocrotire socială și care au împlinit vârsta de 18 ani; tinerii care au adoptat sau adoptă copii; tineri evacuați din imobile naționalizate (unde este cazul);
3.11 Adeverinta ANAF Arad (pentru persoanele peste 16 ani)
3.12 Cazier Judiciar
3.13 Cerificat Fiscal eliberat de Primaria comunei Sagu
3.14 Adeverinta Registru agricol- Primaria comunei Sagu
4. Informatii privind depunerea dosarelor: termen 30 zile calendaristice
4.1 Data limita de depunere a dosarelor: 18.03.2024
4.2 Adresa la care trebuie depuse dosarele:
Comuna Sagu cu sediul in localitatea Sagu, strada principala nr. 219, judetul Arad, Compartiment Registratura.
5. Denumirea, adresa, numarul de telefon, fax si/sau adresa de e-mail ale instantei competente in solutionarea litigiilor aparute si termenele pentru sesizarea instantei:
Sectia de Contencios Administrativ si Fiscal a Tribunalului Arad, situat in localitatea Arad, Bd. Vasile Milea, nr. 2, jud.Arad, termenele pentru sesizarea instantei fiind cele prevazute de Legea 554/2004 a contenciosului administrativ.
6. Data transmiterii anuntului in vederea publicarii: 14.02.2024