TERMEN: 20 zile calendaristice până la data limită de depunere a ofertelor
1. Informaţii generale privind concedentul, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Comuna Sagu cu sediul in localitatea Sagu, Strada Principală nr. 219, județul Arad, telefon 0257/418101, fax 0257/418323, e-mail: contact@primariasagu,ro, cod fiscal 3519585.
2. Informaţii generale privind obiectul concesiunii, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie concesionat:
-
Terenul extravilan neîmprejmuit în suprafață de 38.985 mp, înscris în CF 308216 Șagu, având categoria de folosință terenuri cu ape și ape cu stuf – ape stătătoare;
-
Terenul extravilan neîmprejmuit în suprafață de 10.789 mp, înscris în CF 308277 Șagu, având categoria de folosință pășune;
Terenurile sunt amplasate in comuna Sagu, sat Firiteaz si aparțin domeniului privat al comunei Șagu, conform HCL Comuna Sagu nr. 128 din 10.11.2023 si temeiul legal: OUG 57/03.07.2019
3. Informaţii privind documentaţia de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
la cerere, de la sediul autorității contractante, Compartimentul Achizitii Publice
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Compartiment Achizitii Publice, Comuna Șagu, loc. Șagu nr. 219, jud. Arad.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar, unde este cazul:
– 150 lei/exemplar, suma se achită în numerar la casieria autorității contractante sau prin ordin de plată în contul RO26TREZ02121180250XXXXX deschis la Trezoreria Arad, cod fiscal 3519585.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 05.01.2024, ora 9.00
4. Informaţii privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 15.01.2024, ora 13.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Comuna Sagu, loc. Șagu, nr. 219, jud. Arad, compartimentul Registratură
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
– într-un singur exemplar original, în plic sigilat și închis
5. Data şi locul la care se va desfăşura sedinţa publică de deschidere a ofertelor:
16.01.2024 ora 10.00, Comuna Șagu, loc. Șagu, nr. 219, jud. Arad, sala de sedinta.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale instanţei competente în soluţionarea litigiilor apărute şi termenele pentru sesizarea instanţei:
Secția de Contencios Administrativ și Fiscal a Tribunalului Arad, situat în loc. Arad, Bd. Vasile Milea nr. 2, jud. Arad, telefon:0374491086, fax:0257251700, email:jd-arad@just.ro.
7. Data transmiterii anunţului de licitaţie către instituţiile abilitate, în vederea publicării: 15.12.2023.