1. Informaţii generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul fiscal, adresa, numărul de telefon, telefax şi/sau adresa de e-mail ale persoanei de contact:
Comuna Șagu, comuna Șagu, nr. 219, județul Arad, cod poștal 317310, telefon 0257/418.101, fax 0257/418.323, e-mail: contact@primariasagu.ro, cod fiscal 3519585.
2. Informaţii generale privind obiectul vânzării, în special descrierea şi identificarea bunului care urmează să fie vândut:
-4 parcele de teren intravilan, aparținând domeniului privat al Comunei Șagu, județul Arad, identificate astfel:
– parcelă în suprafață de 784 mp, situată în localitatea Șagu, nr. 877A, CF 303537;
– parcelă în suprafață de 874 mp, situată în localitatea Șagu, nr. 902, CF 301515;
– parcelă în suprafață de 875 mp, situată în localitatea Șagu, nr. 908, CF 301510;
– parcelă în suprafață de 875 mp, situată în localitatea Șagu, nr. 901, CF 301506,
conform caietului de sarcini, H.C.L. Comuna Șagu nr. 83/30.09.2022 și temeiului legal: O.U.G. nr. 57/03.07.2019.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalităţile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentaţiei de atribuire:
la cerere, de la sediul instituției, Secretariat sau se poate consulta pe site-ul instituției: www.primariasagu.ro.
3.2. Denumirea şi adresa serviciului/compartimentului din cadrul concedentului, de la care se poate obţine un exemplar din documentaţia de atribuire:
Secretariatul din cadrul Comunei Șagu, comuna Șagu, nr. 219, județul Arad.
3.3. Costul şi condiţiile de plată pentru obţinerea acestui exemplar:
150 lei / exemplar, ce se achită numerar la casierie instituției
3.4. Dată limită privind solicitarea clarificărilor: 12.12.2022, ora 10.00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data limită de depunere a ofertelor: 20.12.2022, ora 14.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele:
Registratura – Comuna Șagu, comuna Șagu, nr. 219, județul Arad.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă:
într-un singur exemplar, în plic sigilat.
5. Data și locul la care se va desfășură sedința publică de deschidere a ofertelor:
21.12.2022, ora 10.00, Comuna Șagu, comuna Șagu, nr. 219, județul Arad – Sala de ședință.
6. Instanța competentă în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Secția de Contencios Administrativ a Tribunalului Arad, Arad, B-dul V. Milea nr. 2, județul Arad, telefon 0374/491.086, fax 0257/256.484, e-mail: tr-arad-reg@just.ro.
7. Data transmiterii anunțului de licitație către instanțele abilitate, în vederea publicării: 28.11.2022.