Primăria Comunei Șagu, organizează concurs de recrutare în vederea ocupării funcției publice de execuție vacantă de:
1. Inspector, clasa I, grad profesional debutant – din cadrul Compartimentului Registratură, Relații cu publicul și Resurse Umane.
Condiţiile specifice:
– candidaţii trebuie să îndeplinească cumulativ condiţiile prevăzute de art. 465 alin. (1) din Ordonanța de Urgență nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare;
– studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în unul din domeniile de licență: comunicare și relații publice, resurse umane, administrație publică, științe economice sau științe juridice;
– nu este necesară vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice
Concursul se organizează la sediul Primăriei comunei Șagu, judet Arad, astfel:
-
pentru proba scrisă în data de 28 ianuarie 2022, ora 1000;
-
pentru proba interviu: în termen de 5 zile lucrătoare de la data probei scrise;
Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei comunei Șagu, județul Arad, în termen de 20 de zile calendaristice de la data publicării anunțului, respectiv până la 11.01.2022, ora 12:00. Selecția dosarelor – în termen de 5 zile lucrătoare de la ultima zi de depunere a dosarelor.
Acte necesare înscrierii la concurs.docx
Bibliografia necesară pentru susţinerea concursului se găsește afișată pe site-ul Primăriei Comunei Șagu, județ Arad.
Bibliografie registratura.docx
Persoana de contact pentru relaţii suplimentare este doamna Bogdan Felicia – Număr de telefon: 0257 – 418101,
Fax: 0257-418323,
Email: contact@primariasagu.ro,
Adresă: Primăria Comunei Sagu, loc. Sagu, nr. 219, judet Arad.