ANUNŢ PROMOVARE
Primăria comunei ȘAGU organizează desfăşurarea examenului de promovare în grad profesional al funcţionarilor publici din cadrul Compartimentului Asistență socială.
În conformitate cu prevederile HG nr.611/2008, examenul se va desfăşura astfel :
– 05.06.2019, orele: 10,00 – proba scrisă
– 07.06.2019, orele: 14,00 – proba de interviu
Locul de desfăşurare a probelor menţionate mai sus – sediul Primăriei comunei Șagu.
Pentru a participa la examenul de promovare în gradul profesional imediat superior celui deţinut, candidatii trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de art.65 alin.2 din Legea nr.188/1999 privind Statutul functionarilor publici (r2) actualizată cu modificarile si completarile ulterioare, astfel :
a) să aibă cel puţin 3 ani vechime în gradul profesional al funcţiei publice din care promovează;
b) să fi obţinut cel puţin calificativul „bine” la evaluarea performanţelor individuale în ultimii 2 ani în care funcționarul public s-a aflat în activitate;
c) să nu aibă în cazierul administrativ o sancţiune disciplinară neradiată în condiţiile prezentei legii.
Atribuții conform fisei postului
-
Atribuțiile postului de Inspector grad profesional principal
-
preluarea documentelor, ținerea evidenței și eliberarea biletelor de călătorie pentru persoanele vârstnice și a persoanelor cu handicap și a însoțitorilor acestora ;
-
preluarea dosarelor și întocmirea borderoului pentru acordarea indemnizației pentru creșterea copilului până la 2 ani ;
-
întocmește dosarele pentru alocații complementare ;
-
distribuie laptele praf ;
-
răspunde de respectarea circuitului documentelor proprii conform normelor legale și normelor interne ;
-
îndosariază și arhivează toate documentele ce au făcut obiectul activității sau la solicitare alte documente ;
-
salvarea periodică a datelor pe CD ;
-
editarea de liste și situații solicitante ;
-
editarea de documente necesare ocazional ;
-
efectuarea anchetelor sociale solicitate de D.G.A.S.P.C. Arad ;
-
efectuarea de anchete sociale pentru copii abandonați ;
-
ține evidența copiilor a căror părinți sunt plecați în străinătate ;
-
întocmește grile socio-economice pentrupersoanele internate în spital ;
-
se ocupă de reevaluarea copiilor aflați în plasament ;
-
întocmirea anchetelor sociale pentru copii aflați în școli speciale ;
-
întocmește anchete sociale pentru elevi privind bursele sociale ;
-
întocmește anchete sociale privind delicvenții minori ;
-
respectarea Legii nr. 277/2010 privind acordarea alocației pentru susținerea familiei ;
-
respectarea Legii nr. 274/2004 privind preotecția și promovarea drepturilor copilului ;
-
în perioada când colegii efectuează concedii de odihnă sau boală, precum și în cazuri excepționale acoperă și sfera de activitate a acestora ;
-
îndeplinește orice alte sarcini din partea conducerii instituției, potrivit competenței profesionale și a obiectivelor.
Dosarul de înscriere se depune la Compartimentul resurse umane din cadrul Primăriei comunei Șagu, în termen de 20 zile de la data afişării la avizierul și pe site-ul institutiei, respectiv 03.05.2019 – 22.05.2019. Selecția dosarelor se va face în perioada 23.05.2019-29.05.2019 și va cuprinde în mod obligatoriu documentele prevăzute la art. 127 din HG 611/2008, după cum urmează :
1. copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţă eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în gradul profesional din care se promovează;
2. copii de pe fisele de evaluare din ultimii 2 ani;
3. certificat de cazier administrativ.
Pentru informaţii suplimentare vă puteţi adresa la Compartimentul resurse umane din cadrul Primăriei comunei Șagu – domnul Goronea Cristian sau la telefon: 0256/457001.
BIBLIOGRAFIE
pentru examenul de promovare în grad profesional imediat superior celui deținut, pentru funcționarii din cadrul Primăriei Comunei Șagu, județ Arad, organizat în data de 05.06.2019 – proba scrisa si 07.06.2019 – proba interviu
1. Constitutia Romaniei;
2. Legea nr.188/1999 – privind Statutul funcţionarilor publici (r2) – cu modificările şi completările ulterioare,
3. Legea nr.7/2004 – privind Codul de conduită a funcţionarilor public – republicată
4. Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
5.Legea nr. 277/2010 privind acordarea alocatiei pentru sustinerea familiei, cu modificările şi completările ulterioare
6.Legea nr. 448/2006 privind protectia si promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, cu modificările şi completările ulterioare.
7.Legea nr. 61/1993 privind alocatia de stat pentru copii, cu modificarile si completarile ulterioare
8.Legea nr. 272/2004 privind protectia si promovarea drepturilor copilului, cu modificarile si completarile ulterioare
PRIMAR,
BRĂNEȚ EMILIA