Nr. 262/19.01.2017
Buletin informativ în conformitate cu
art. 5 alin. 2 din Legea 544/2001
- Acte normative care reglementeaza organizarea si functionarea autoritatii sau institutiei publice
- a) Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Sagu
– Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata
– Legea nr. 554/2004 a contenciosului administrativ cu modificarile ulterioare
– Legea nr. 7/2004 privind Codul de conduita a functionarilor publici, cu modificarile si completarile ulterioare
– Legea nr. 52/2003 privind transparenta decizionala in administratia publica
– Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare
– Legea nr. 215/2001 a administratiei publice locale, republicata
– Legea 571/2003, privind Codul fiscal
– Legea 53/2003, Codul Muncii
- b) Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei Sagu judetul Arad
b1) Organigrama institutiei
b2) Regulamentul de organizare si functionare
b3) Programul de functionare
Luni – Vineri, între orele: 8,00 – 16,00.
b4) Program de audiente
Primar, BRANET EMILIA luni 12,00-14,00 şi joi 15,00-16,00
Viceprimar, FOITIK FRANCISC marţi 14,00-16,00 şi vineri 9,00-11,00
Secretar, ROMAN DAN miercuri 9,00-11,00 şi joi 15,00-16,00
- c) Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comuneiSagu si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor de interes public.
Conducerea Primariei comunei Sagu
BRANET EMILIA – Primarul comunei Sagu
FOITIK FRANCISC – Viceprimarul comunei Sagu
ROMAN DAN – Secretarul comunei Sagu
Persoana responsabila cu difuzarea informatiilor de interes public:
ROMAN DAN
- d) Coordonatele de contact
Denumire: Primaria comunei Sagu
Sediul: comuna Sagu nr.219 judeţul Arad
Telefon : 0257/418101; Fax: 0257/418323
E-mail: primariasagu@inext.ro
Site : www.primariasagu.ro
- e) Sursele financiare: bugetulsi bilantul contabilse pot consulta la sediul institutiei
- f) Lista cuprinzand documentele de interes public
Informatiile de interes public comunicate din oficiu, potrivit art. 5 din Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public:
– Actele normative care reglementeaza organizarea si functionarea Primariei comunei Sagu;
– Structura organizatorica, atributiile departamentelor, programul de functionare, programul de audiente al Primariei comunei Sagu;
– Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei comuneiSagu, si ale functionarului responsabil cu difuzarea informatiilor publice
– Coordonatele de contact ale Primariei comunei Sagu respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail si adresa paginii de internet
– Sursele financiare, bugetul si bilantul contabil
– Programele si strategiile proprii, alte documente publicate pe site-ul institutiei
– Lista documentelor produse si/sau gestionate, potrivit legii
– Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice in situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate.
- g) Lista cuprinzand categoriile de documente produse si/sau gestionate, potrivit legii;
– dispozitiei ale primarului
– proiecte de hotarâri
– instrumente de prezentare a actelor administrative: expunere de motive, note de fundamentare, referate de aprobare
– note de discutii
– referate de aprobare
– fise de audienta
– protocoale
– rapoarte
– studii
– analize
– prognoze
– proiecte de strategii
– scrisori sau adrese
– materiale de specialitate
– fise de proiect
– contracte de achizitie publica
– procese-verbale
– adrese
– observatii si propuneri
– avize
– planuri urbanistice de detaliu sau zonale
– planul urbanistic general
– certificate de urbanism si autorizatii de construire/desfiintare
– autorizatii pentru activitati independente (asociatii familiale, persoane fizice), autorizatii taxi, autorizatii de functionare si avize pentru orarul de functionare
– autorizatii de acces în zone cu restrictii de tonaj
– date de stare civila
- h) Modalitatile de contestare a deciziei autoritatii sau a institutiei publice în situatia in care persoana se considera vatamata in privinta dreptului de acces la informatiile de interes public solicitate – sunt prevazute in art. 21 si 22 din Legea nr. 544/ 2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, si anume:
– reclamatia administrativa – se depune la conducatorul autoritatii sau al institutiei publice
– plângerea la sectia de contencios administrativ a tribunalului in a carei raza teritoriala domiciliaza sau in a carei raza teritoriala se afla sediul autoritatii ori al institutiei publice.